Известие

Collapse
No announcement yet.

Горен носач :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Горен носач :)

    Днес свалих от колата оригиналния горен носач с напълно здрави тампони и с разбит шарнир. Направо умрях от яд.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    Хах при мен нещата са обратни....здрави шарнири и скърцащи тампони...в дясно
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #3
      при мен май сичко си беше здраво като чели на носаччето ама тропкаше жестоко

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Днес свалих от колата оригиналния горен носач с напълно здрави тампони и с разбит шарнир. Направо умрях от яд.
        Е кво те е яд, на мен ми рециклираха 4 носача за няма и 20 лв. и 2 от тях карат вече 15 000км без забележка.Другите 2 чакт реда си! На тоя етап няма да си купя носач повече никога.Ако се прецакат тампоните ще им набият по големи втулки и спират да скърцат.Също много сполучлива и издръжлива манипулация.Пробвайте и няма да сажалявате.На мен ми ги рециклира един от Костинброд. Ако успея да се видя с баща ми ще взема и координати!
        Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

        Comment


        • #5
          Аз ще си ги рециклирам сам Въпроса е, че тампоните не мръдват. Не са и нацепени даже.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            А мойте дали могат да се рециклират (алуминиев). Че ми е заминал шарнира на горен ляв. На мен ми казват, че е било безсмислено и скъпо..
            Last edited by achkar; d.m.y г., 00:35.
            Ако в края на годината съберете всички презервативи, които сте използвал и успеете да направите автомобилна гума от тях с гордост можете да я наречете GOODYEAR!
            Alfa Romeo 166 2.0 TS + А-95Н LPi

            Comment


            • #7
              Шарнира има една чашка от горе. Лесно се разкапсолова. Аз примерно разтопявам здрава пластмаса в метален съд. Вадя ябълката от носача, изчиствам хубаво вътре и наливам пластмасата и бързо слагам ябълката. После със спринцовка с тънка игла пълня с графитена смазка и затварям. На уното ми така съм правил шарнира и не знам колко хиляди километра е минало вече така.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Шарнира има една чашка от горе. Лесно се разкапсолова. Аз примерно разтопявам здрава пластмаса в метален съд. Вадя ябълката от носача, изчиствам хубаво вътре и наливам пластмасата и бързо слагам ябълката. После със спринцовка с тънка игла пълня с графитена смазка и затварям. На уното ми така съм правил шарнира и не знам колко хиляди километра е минало вече така.
                С какво го затваряш и с каква пластмаса го правиш ?
                sigpicAlfa 155 2.0 16v

                Comment


                • #9
                  А моите носачи са нови на 2 месеца и понякога пак прискърцва десният, да не говоря че ония ден викам чакай да проверя как сам си стегнал шарнирите, понеже биалетките не бях ги затегнал добре и кво да гледам десен шернир навивам гайката една две навивки и почва да превърта искарах я беше без резба направо, по шернира имаше малко щети на резбата ам сложих дргуга гайка и днес проверявам пак я навивам леко по-държи от оная ама не и имам вяра и сложих втора гайка, че....
                  и тва са носачи на 2000км бати и резбите бати и чудото
                  Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
                    А моите носачи са нови на 2 месеца и понякога пак прискърцва десният, да не говоря че ония ден викам чакай да проверя как сам си стегнал шарнирите, понеже биалетките не бях ги затегнал добре и кво да гледам десен шернир навивам гайката една две навивки и почва да превърта искарах я беше без резба направо, по шернира имаше малко щети на резбата ам сложих дргуга гайка и днес проверявам пак я навивам леко по-държи от оная ама не и имам вяра и сложих втора гайка, че....
                    и тва са носачи на 2000км бати и резбите бати и чудото
                    Не са виновни резбите. Майстора дето е стягал се е престара. Там е на конус и държи здраво. Гайката не се стяга хамалски. Още повече, че тя сама не може да се развие.

                    Иначе на другия колега да отговоря. Пълня ги с някаква пластмаса. Каквато намеря. Здрава да е. Затварянето после горе с конусова преса.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Не са виновни резбите. Майстора дето е стягал се е престара. Там е на конус и държи здраво. Гайката не се стяга хамалски. Още повече, че тя сама не може да се развие.

                      Иначе на другия колега да отговоря. Пълня ги с някаква пластмаса. Каквато намеря. Здрава да е. Затварянето после горе с конусова преса.
                      Хахаха майстора бях аз ам другия също е яко стегнат ама си държи, така с 2 гайки мисля че е здраво нали?

                      А и другото което е как да се преборя с това прослувуто скърцане, аз заради това ги смених шарнира бе здрав, а още като ги смених от някъде се чуваше понякога ама много лекичко, а сега като натисна дясната страна и се чува лекичко някои път и сутрин като я изкарам от гаража и го чувам два пъти?
                      Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Намирап спринцовка с тънка игла. Пълниш я с графитна течна грес. Ако е много гъста разреждаш с малко масло. За целта обаче сваляш носача. Пъхаш иглата от вътрешната страна на тампона и църкаш вътре докато не излезе от страни. Ще спре да скърца за мнооого дълго време.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          За долните ми е ясно рецеклирането, и си е мн мн здраво,даже понякога повече от оригиналното. Но за горният, още са ми оригиналните, и се чудех нали са алуминиеви, аиде шарнира ясно, но ако решиш да махаш и сменяш тампоните/втулките с преса треа да излязат, и няма ли опасност да се пропука нещо алуминият?
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • #14
                            Никой ли няма инфо за горните носачи, айде колеги!
                            sigpic
                            Gulfstream G650 with Italian design...

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Намирап спринцовка с тънка игла. Пълниш я с графитна течна грес. Ако е много гъста разреждаш с малко масло. За целта обаче сваляш носача. Пъхаш иглата от вътрешната страна на тампона и църкаш вътре докато не излезе от страни. Ще спре да скърца за мнооого дълго време.
                              Задължително ли е да се сваля носача? Може ли само да се вдигне колата на крик и да махна подкалниците и от там да действам със спринцовката?
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X